Connect with us

Klik do znanosti

Inženir strojništva ali mehatronike

Inženir strojništva ali mehatronike

Podjetje TRECON d.o.o. že več kot 30 let deluje kot sistemski integrator na področju CNC tehnologij, pogonske tehnike in industrijske avtomatizacije. Dolgoletne izkušnje nam omogočajo, da strankam ponujamo strokovne in celovite rešitve. Na CNC področju zastopamo podjetje Heidenhain, na področju avtomatizacije podjetje Erowa, na področju pogonske tehnike pa smo izvedbeni partner za podjetje Lenze.

Iščemo inžinerjia ali tehnika elektrotehnike, strojništva ali mehatronike za vodenje in izvedbo projektov na področju servisa CNC strojev in industrijske avtomatizacije.

Delo obsega:

  • Inženir elektrotehnike:
    • branje električnih shem in ožičenje na strojih,
    • servis CNC komponent in drugih naprav s področja industrijske avtomatike,
    • programiranje in spuščanje v pogon servo pogonov,
    • programiranje v ladder diagramu (področje PLC),
    • analiza, diagnostika in servis napak na strojih,
  • inženir strojništva:
    • pisanje CNC programov (g code, AutoCAD, CAD/CAM idr.),
    • načrtovanje in izdelava mehanskih kosov,
    • mehanska kalibracija CNC strojev,
    • načrtovanje prijemal za manipulacijo surovcev, polizdelkov in izdelkov,
  • Prenova CNC strojev (retrofitting),
  • komunikacija s strankami,
  • vodenje projekta.

Zaželena znanja in izkušnje:

  • poznavanje električnih shem,
  • poznavanje komponent sistemov CNC strojev in industrijske avtomatike,
  • poznavanje računalniškega okolja in IT sistemov,
  • poglobljeno poznavanje CNC področja,
  • inženir elektrotehnike: poznavanje programskih algoritmov in različnih namenskih programskih jezikov (npr.: ladder diagram, g code, global drive control, …),
  • inženir strojništva: poznavanje programov za načrtovanje in konstruiranje mehanskih delov (npr.: AutoCAD, CAD/CAM, g code),
  • zmožnost tako samostojnega kot timskega dela,
  • zmožnost samostojnega vodenja projekta,
  • natančnost in vestnost pri delu,
  • izpeljava projekta od začetka do konca,
  • komunikacija s strankami,
  • samoiniciativnost,
  • izpit B kategorije,
  • končana vsaj 4. stopnja izobrazbe.

Prijavite se tudi kandidati, ki nimate vseh zaželenih znanj.

Ponujamo:

  • redno zaposlitev – najprej za določen čas (6 mesecev), kasneje za nedoločen,
  • pretežno mlad, dinamičen, mednaroden tim,
  • spodbudno okolje z dobrimi možnostmi izobraževanja in napredovanja,
  • delo poteka tako v poslovni enoti podjetja (Medvode) kot tudi na terenu,
  • večina dela poteka v Sloveniji, nekaj pa tudi v tujini (ca. 15%),
  • začetek dela takoj (oz. čim prej).

Vse zainteresirane kandidate vabimo, da nam pošljejo email na zaposlitev@trecon.si

Zadnje priporočene zaposlitve

Vir

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Klik do znanosti

Razvijalci na microsoft, java ali oracle platformah (m/ž)

RAZVIJALCI NA MICROSOFT, JAVA ALI ORACLE PLATFORMAH (m/ž)

Smo eno od vodilnih podjetij v informacijski tehnologiji, ki razvija, integrira in nadgrajuje informacijske rešitve že več kot petintrideset let. Prepričani smo, da je temelj naše uspešnosti močna in izkušena ekipa strokovnjakov, v katero zaradi širitve vabimo nove sodelavce.

Pričakujemo:

  • višjo ali visokošolsko izobrazbo računalniške, matematične ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 2 leti praktičnih izkušenj pri delu z relacijskimi bazami,
  • vsaj 2 leti praktičnih izkušenj na projektih razvoja več-nivojskih aplikacij v vsaj enem od programskih jezikov Microsoft, Oracle ali Java,
  • prednost imajo kandidati, ki imajo opravljen izpit, ki izkazuje njihovo tehnično kompetentnost na tehničnih področjih,
  • sposobnost sistematične analize in samostojnega reševanja poslovnih problemov,
  • sposobnost komuniciranja z naročnikom, dokumentiranja poslovnih zahtev in uvajanja rešitev pri naročniku,
  • pripravljenost na učenje in nove izzive,
  • znanje angleškega jezika

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas, v urejeni in strokovni sredini, ki se zaveda pomembnosti osebnostnega in strokovnega razvoja vsakega zaposlenega,ž
  • stimulativen finančni paket,
  • prilagodljiv delovni čas, timsko delo in deljenje izkušenj,
  • možnost razvoja vaših potencialov in nadgradnjo kompetenc,
  • izobraževanje in certificiranje doma in v tujini.

Vaša zavzetost in pripadnost bosta opaženi in stimulativno nagrajeni.

Kandidate in kandidatke, ki si želite svojo poklicno pot nadaljevati v uspešnem homogenem timu strokovnjakov vabimo, da nam pošljete prijave z življenjepisom in spremnim pismom na e-naslov: zaposlitev@rrc.si.

Vaše ponudbe bomo obravnavali zaupno.

RAZVIJALCI NA MICROSOFT, JAVA ALI ORACLE PLATFORMAH (m/ž)

Smo eno od vodilnih podjetij v informacijski tehnologiji, ki razvija, integrira in nadgrajuje informacijske rešitve že več kot petintrideset let. Prepričani smo, da je temelj naše uspešnosti močna in izkušena ekipa strokovnjakov, v katero zaradi širitve vabimo nove sodelavce.

Pričakujemo:

  • višjo ali visokošolsko izobrazbo računalniške, matematične ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 2 leti praktičnih izkušenj pri delu z relacijskimi bazami,
  • vsaj 2 leti praktičnih izkušenj na projektih razvoja več-nivojskih aplikacij v vsaj enem od programskih jezikov Microsoft, Oracle ali Java,
  • prednost imajo kandidati, ki imajo opravljen izpit, ki izkazuje njihovo tehnično kompetentnost na tehničnih področjih,
  • sposobnost sistematične analize in samostojnega reševanja poslovnih problemov,
  • sposobnost komuniciranja z naročnikom, dokumentiranja poslovnih zahtev in uvajanja rešitev pri naročniku,
  • pripravljenost na učenje in nove izzive,
  • znanje angleškega jezika

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas, v urejeni in strokovni sredini, ki se zaveda pomembnosti osebnostnega in strokovnega razvoja vsakega zaposlenega,ž
  • stimulativen finančni paket,
  • prilagodljiv delovni čas, timsko delo in deljenje izkušenj,
  • možnost razvoja vaših potencialov in nadgradnjo kompetenc,
  • izobraževanje in certificiranje doma in v tujini.

Vaša zavzetost in pripadnost bosta opaženi in stimulativno nagrajeni.

Kandidate in kandidatke, ki si želite svojo poklicno pot nadaljevati v uspešnem homogenem timu strokovnjakov vabimo, da nam pošljete prijave z življenjepisom in spremnim pismom na e-naslov: zaposlitev@rrc.si.

Vaše ponudbe bomo obravnavali zaupno.

Zadnje priporočene zaposlitve

Vir

Continue Reading

Klik do znanosti

kontroler/kontrolerka kakovosti

kontroler/kontrolerka kakovosti

Iščemo navdušenega kontrolorja/kontrolorko kakovosti, ki bi se pridružil kar hitro rastoči ekipi in podjetju. V kolikor ste
dinamična, proaktivna oseba, potrebujete izzive in bi želeli sodelovati v naši skupini vas vabimo, da se nam predstavite.

Kot sodelavec/ka v kontroli kvalitete bodo vaše naloge obsegale:

  • izvajanje dnevnega nadzora na vseh programih in oddelkih v proizvodnem procesu za zagotavljanje kakovosti
  • reševanje reklamacij (priprava poročil in izdelava reklamacijskih zapisnikov)
  • komuniciranje in sodelovanje z poslovnimi partnerji (dobavitelji, kupci)
  • vodenje evidenc (merilne opreme,…) in pripravljanje poročil s področja kakovosti  za ukrepanje in izboljšave sistemov
  • poznavanje sistemov kakovosti ISO 9000 ali primerljivih sistemov kakovosti (IATF16949, AS 9100, ipd.)
  • reševanje neskladnosti in kontrole ukrepov reklamacij v procesih, pri dobaviteljih in kupcih
  • timsko reševanje kakovostnih problemov na vhodu in v procesu
  • izdelovanje internih dokumentov (navodil za delo, kontrolnih metod, postopkov, predpisov, katalogov, obrazcev)
  • izvajanje presoj dobaviteljev
  • izvajanje internih presoj
  • sodelovanje pri zunanjih presojah in nadzorih za proizvodno organizacijo
  • izvajanje in predlaganje novih ukrepov za delovanje in izboljševanje proizvodnega procesa pod pogoji zagotavljanja kakovosti opisanih v priročnikih kakovosti, poslovanja
  • poročanje o opravljenem delu, izdelovanje poročil za notranje in zunanje deležnike
  • usklajevanje strokovnega dela s strokovnjaki v organizacijski enoti in drugih organizacijskih enotah
  • strokovno izobraževanje, aktivno obvladovanje stroke, veljavnih predpisov, obnavljanje znanja, prenašanje znanja in veščin
  • po potrebi nadomeščanje sodelavk in sodelavcev na podobnih in podobno zahtevnih delih
  • izvajanje drugih opravil skladno z usposobljenostjo in navodili

Naš idealen kandidat ima:

  • najmanj V. stopnja izobrazbe tehnične smeri
  • do 2 let predhodnih delovnih izkušenj na področju kakovosti v mednarodnem proizvodnem podjetju oziroma avtomobilski industriji
  • komunikacijske sposobnosti, zmožnost dela v timu in skupini
  • izkušnje z delom z ljudmi in skupinami v multikulturnem ter dinamičnem okolju
  • podajanje idej za doseganje rezultatov podjetja in skupine Pipistrel
  • razumevanje in prilagajanje načina dela skladno z lokalno in mednarodno zakonodajo, predpisi, direktivami in smernicami
  • aktivno znanje angleškega jezika in italijanskega
  • računalniško znanje v okolju MS Office
  • prednost bodo imeli kandidati s poznavanjem standardov kakovosti (ISO 9001, IATF 16949, AS9100) ter orodij kakovosti (TQM, FMEA, SPC, 8D, APQP), postopkov meritev, meril
  •  prednost bodo imeli kandidati z opravljenim izpitom/izobraževanjem za notranje presojevalce sistemov po ISO 9001 ali IATF 16949
  • prednost bodo imeli kandidati s poznavanjem ERP sistemov (SAP, Infor LN)
  • vozniški izpit B kategorije

Od kandidata pričakujemo:

  • natančnost, samostojnost, zanesljivost, vztrajnost, proaktivnost, organiziranost ter samostojnost in odgovornost pri delu
  • resnost, vestnost in doslednost pri opravljanju dela
  • samoiniciativnost, fleksibilnost, inovativnost
  • stabilno in zrelo osebnost, ki zna ustrezno obvladovati nepričakovane situacije
  • pripravljenost na službena potovanja (tujina)

Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za poln delovni in določen čas (za nadomeščanje porodniškega dopusta)
  • možnost zaposlitve študenta oziroma absolventa
  • možnost napredovanja v vodstveni kader
  • zaposlitev za poln delovni čas
  • možnost internih in eksternih izobraževanj, usposabljanj
  • možnost osebne, strokovne rasti
  • fleksibilno, inovativno in dinamično delovno okolje v ekipi strokovnjakov
  • razpoložljivost delovnega mesta je takojšnja

Vabimo vas, da se nam predstavite preko našega portala: https://cloud.pipistrel.si/application/ do vključno 30.
januarja 2022 (prijavi je potrebno dodati življenjepis).

kontroler/kontrolerka kakovosti

Iščemo navdušenega kontrolorja/kontrolorko kakovosti, ki bi se pridružil kar hitro rastoči ekipi in podjetju. V kolikor ste
dinamična, proaktivna oseba, potrebujete izzive in bi želeli sodelovati v naši skupini vas vabimo, da se nam predstavite.

Kot sodelavec/ka v kontroli kvalitete bodo vaše naloge obsegale:

  • izvajanje dnevnega nadzora na vseh programih in oddelkih v proizvodnem procesu za zagotavljanje kakovosti
  • reševanje reklamacij (priprava poročil in izdelava reklamacijskih zapisnikov)
  • komuniciranje in sodelovanje z poslovnimi partnerji (dobavitelji, kupci)
  • vodenje evidenc (merilne opreme,…) in pripravljanje poročil s področja kakovosti  za ukrepanje in izboljšave sistemov
  • poznavanje sistemov kakovosti ISO 9000 ali primerljivih sistemov kakovosti (IATF16949, AS 9100, ipd.)
  • reševanje neskladnosti in kontrole ukrepov reklamacij v procesih, pri dobaviteljih in kupcih
  • timsko reševanje kakovostnih problemov na vhodu in v procesu
  • izdelovanje internih dokumentov (navodil za delo, kontrolnih metod, postopkov, predpisov, katalogov, obrazcev)
  • izvajanje presoj dobaviteljev
  • izvajanje internih presoj
  • sodelovanje pri zunanjih presojah in nadzorih za proizvodno organizacijo
  • izvajanje in predlaganje novih ukrepov za delovanje in izboljševanje proizvodnega procesa pod pogoji zagotavljanja kakovosti opisanih v priročnikih kakovosti, poslovanja
  • poročanje o opravljenem delu, izdelovanje poročil za notranje in zunanje deležnike
  • usklajevanje strokovnega dela s strokovnjaki v organizacijski enoti in drugih organizacijskih enotah
  • strokovno izobraževanje, aktivno obvladovanje stroke, veljavnih predpisov, obnavljanje znanja, prenašanje znanja in veščin
  • po potrebi nadomeščanje sodelavk in sodelavcev na podobnih in podobno zahtevnih delih
  • izvajanje drugih opravil skladno z usposobljenostjo in navodili

Naš idealen kandidat ima:

  • najmanj V. stopnja izobrazbe tehnične smeri
  • do 2 let predhodnih delovnih izkušenj na področju kakovosti v mednarodnem proizvodnem podjetju oziroma avtomobilski industriji
  • komunikacijske sposobnosti, zmožnost dela v timu in skupini
  • izkušnje z delom z ljudmi in skupinami v multikulturnem ter dinamičnem okolju
  • podajanje idej za doseganje rezultatov podjetja in skupine Pipistrel
  • razumevanje in prilagajanje načina dela skladno z lokalno in mednarodno zakonodajo, predpisi, direktivami in smernicami
  • aktivno znanje angleškega jezika in italijanskega
  • računalniško znanje v okolju MS Office
  • prednost bodo imeli kandidati s poznavanjem standardov kakovosti (ISO 9001, IATF 16949, AS9100) ter orodij kakovosti (TQM, FMEA, SPC, 8D, APQP), postopkov meritev, meril
  •  prednost bodo imeli kandidati z opravljenim izpitom/izobraževanjem za notranje presojevalce sistemov po ISO 9001 ali IATF 16949
  • prednost bodo imeli kandidati s poznavanjem ERP sistemov (SAP, Infor LN)
  • vozniški izpit B kategorije

Od kandidata pričakujemo:

  • natančnost, samostojnost, zanesljivost, vztrajnost, proaktivnost, organiziranost ter samostojnost in odgovornost pri delu
  • resnost, vestnost in doslednost pri opravljanju dela
  • samoiniciativnost, fleksibilnost, inovativnost
  • stabilno in zrelo osebnost, ki zna ustrezno obvladovati nepričakovane situacije
  • pripravljenost na službena potovanja (tujina)

Kaj ponujamo?

  • zaposlitev za poln delovni in določen čas (za nadomeščanje porodniškega dopusta)
  • možnost zaposlitve študenta oziroma absolventa
  • možnost napredovanja v vodstveni kader
  • zaposlitev za poln delovni čas
  • možnost internih in eksternih izobraževanj, usposabljanj
  • možnost osebne, strokovne rasti
  • fleksibilno, inovativno in dinamično delovno okolje v ekipi strokovnjakov
  • razpoložljivost delovnega mesta je takojšnja

Vabimo vas, da se nam predstavite preko našega portala: https://cloud.pipistrel.si/application/ do vključno 30.
januarja 2022 (prijavi je potrebno dodati življenjepis).

Zadnje priporočene zaposlitve

Vir

Continue Reading

Klik do znanosti

Aktuar (m/ž) v Razvojnem centru za modeliranje

AKTUAR (m/ž) v Razvojnem centru za modeliranje

Zavarovalna skupina Sava je prodorna slovenska zavarovalna skupina, ki je prisotna na več kot 100 zavarovalnih in pozavarovalnih trgih sveta. Ključne odlike matične družbe Sava Re so 40-letna tradicija, mednarodno priznan ugled ter uspešnost in stabilnost poslovanja. Družba nudi pozavarovalne storitve več kot 350 partnerjem po vsem svetu. Na področju zavarovalništva ima Sava Re v lasti več zavarovalnih in nezavarovalnih družb ter je ena večjih zavarovalnih skupin na območju Jugovzhodne Evrope.

K sodelovanju vabimo študenta / diplomanta II. bolonjske stopnje na delovno mesto aktuar (m/ž) v Razvojnem centru za modeliranje.

Ponujamo vam delo v dinamičnem in ustvarjalnem delovnem okolju z mednarodno komponento, timsko delo in možnosti za strokovno usposabljanje in izobraževanje. Področje dela vključuje:

  • sodelovanje pri modeliranju neživljenskih (po)zavarovanj,
  • pomoč pri ocenjevanju tveganj,
  • uporaba DFA orodja,
  • pomoč pri razvoju, implementaciji in testiranju kapitalskega modela,
  • sodelovanje pri pripravi kompleksnih analiz s področja upravljanja tveganj in aktuarstva,
  • sodelovanje pri poročanju razvojnega centra
  • opravljanje sorodnih del in nalog, ki so povezana z deli in nalogami po tem opisu.

Prednost pri izbiri imajo kandidati z dobrim znanjem programiranja v programu R, aktivnim znanjem angleškega jezika in poznavanjem področja zavarovanj. Predvideni pričetek dela je takoj po zaključenem izbirnem postopku. Diplomantom nudimo možnost zaposlitve za nedoločen čas s poskusno dobo.

Če želite svoje znanje in izkušnje deliti z nami, ste samoiniciativni, sistematični, ustvarjalni, prizadevni in natančni ter imate dobre raziskovalne, analitične in komunikacijske sposobnosti, vas vabimo, da se nam predstavite z življenjepisom in opisom dosedanjih poklicnih uspehov.

Vaše vloge pričakujemo do 24. 01. 2022 po elektronski pošti na naslov: zaposlitev@sava-re.si, s
pripisom AKTUAR – RAZVOJNI CENTER.

AKTUAR (m/ž) v Razvojnem centru za modeliranje

Zavarovalna skupina Sava je prodorna slovenska zavarovalna skupina, ki je prisotna na več kot 100 zavarovalnih in pozavarovalnih trgih sveta. Ključne odlike matične družbe Sava Re so 40-letna tradicija, mednarodno priznan ugled ter uspešnost in stabilnost poslovanja. Družba nudi pozavarovalne storitve več kot 350 partnerjem po vsem svetu. Na področju zavarovalništva ima Sava Re v lasti več zavarovalnih in nezavarovalnih družb ter je ena večjih zavarovalnih skupin na območju Jugovzhodne Evrope.

K sodelovanju vabimo študenta / diplomanta II. bolonjske stopnje na delovno mesto aktuar (m/ž) v Razvojnem centru za modeliranje.

Ponujamo vam delo v dinamičnem in ustvarjalnem delovnem okolju z mednarodno komponento, timsko delo in možnosti za strokovno usposabljanje in izobraževanje. Področje dela vključuje:

  • sodelovanje pri modeliranju neživljenskih (po)zavarovanj,
  • pomoč pri ocenjevanju tveganj,
  • uporaba DFA orodja,
  • pomoč pri razvoju, implementaciji in testiranju kapitalskega modela,
  • sodelovanje pri pripravi kompleksnih analiz s področja upravljanja tveganj in aktuarstva,
  • sodelovanje pri poročanju razvojnega centra
  • opravljanje sorodnih del in nalog, ki so povezana z deli in nalogami po tem opisu.

Prednost pri izbiri imajo kandidati z dobrim znanjem programiranja v programu R, aktivnim znanjem angleškega jezika in poznavanjem področja zavarovanj. Predvideni pričetek dela je takoj po zaključenem izbirnem postopku. Diplomantom nudimo možnost zaposlitve za nedoločen čas s poskusno dobo.

Če želite svoje znanje in izkušnje deliti z nami, ste samoiniciativni, sistematični, ustvarjalni, prizadevni in natančni ter imate dobre raziskovalne, analitične in komunikacijske sposobnosti, vas vabimo, da se nam predstavite z življenjepisom in opisom dosedanjih poklicnih uspehov.

Vaše vloge pričakujemo do 24. 01. 2022 po elektronski pošti na naslov: zaposlitev@sava-re.si, s
pripisom AKTUAR – RAZVOJNI CENTER.

Zadnje priporočene zaposlitve

Vir

Continue Reading

V trendu

Copyright © 2021 Študentske novice